+3620 221 4599
Nyitva ma: 9.00-17.30
Hétfő 9.00-17.30
Kedd 9.00-17.30
Szerda 9.00-17.30
Csütörtök 9.00-17.30
Péntek Zárva
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
HU 1194 Budapest, Kispest XIX. kerület Rögös u. 22.
Belépés viszonteladóknak
X
Belépés viszonteladóknak

 
Belépés

+3620 221 4599
Alapítva: 2001.
 
Autóhifi beszerelés

Autóhifi beszerelés Budapest

Autóhifijét beszereljük
szakszerűen garanciával.

A nálunk vásárolt autóhifi berendezéseket kedvezményes áron építjük be.

 
DIN-ek
Hangszóró keretek, rádió keretek, antennák
minden autótípusba
Hangszóró keretek , rádió keretek, antennák minden autótípusba
 
Házhozszállítás
Autóhifi házhozszállítás

DLD, KICX, Phantom, Titan termékek
házhoz szállítása 30.000.- felett ingyenes.

 
Márkák

DLD autóhifi
Kicx autóhifi
további autóhifi márkák >>

 
x

Nyitva tartásunk: Hétfőtől- Csütörtökig 9.00-17.30-ig. Pénteken ZÁRVA tartunk.

Autóhifi házhozszállítás

Szállítás módja Vásárlás menete Adatvédelmi nyilatkozat Általános szerződési feltételek

Szállítás módja

Házhozszállítás

A házhozszállítás átfutása minimum két nap.Autóhifi házhozszállítás

Házhozszállítást kérhet elérhetõségeink bármelyikén.

DLD, KICX, Phantom, Titan termékek házhoz szállítása 30.000 Ft felett ingyenes. (Ezek a  márkák, ha a leárazás kategóriában vannak a szállítást sajnos nem tudjuk ingyen teljesíteni).


A házhozszállítás díja GSL futárszolgálat választása esetén 3000 Ft, az ár az áfát tartalmazza. A fizetés átvételkor készpénzben történik.

Magyar Posta Zrt. díjszabása

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db*.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db*.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db*.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db*.

*A Magyar Posta Zrt.-vel szerződéskötés folyamatban van. Addig a Magyar Posta Zrt. nem tud kijönni telephelyünkre felvenni a csomagot. A legközelebbi postára való eljutás üzemanyag költsége és személyi díja 2540 Ft, (amely az ÁFÁT tartalmazza) a Magyar Posta Zrt. által meghatározott díjon felül.

Bolti átvétel

A megrendelt termékek átvehetőek kispesti szaküzletünkben. Fizetés átvételkor készpénzben.

+3620 221 4599
+3620 221 4570
Nyitva: Hétfő - Csütörtök 9:00-17:30
HU 1194 Budapest, Kispest XIX. kerület Rögös u. 22.

Vásárlás menete

Autóhifi webáruházunkban a megrendelés rögzítése csak a vásárlás teljesítéséhez szükséges adatok megadása után lehetséges. Ehhez szükséges regisztráció itt elérhető. Az ár minden esetben magyar forintban látható, valamint bruttó összegbe értendő. Az árváltozás jogát fenntartjuk, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállalunk.

A rendelni kívánt termékek a bal oldali kategóriarendszert böngészve válogathatóak össze, valamint az oldalon jól láthatóan elhelyezett keresőmező segítségével, ahová terméknevet, kulcsszót beírva azonnal megtalálhatók.

A kosárba gomb megnyomása után a termék a kosárba kerül. A válogatás befejezése után a Pénztár feliratú gombra kattintva a kosár tartalmára ugorva megadható a fizetési és szállítási mód, valamint a kosárba helyezett tételek törölhetőek, módosítható a kívánt mennyiség. Kérjük, figyelmesen olvassa végig ezeket az oldalakat! 

A szállítás feltételei, módjai itt találhatók.

A megrendelésről rendszerünk e-mail-ben visszajelzést küld. Ez az e-mail még nem jelenti azt, hogy megrendelt termék(ek) ki lett küldve.

A pontos megrendelés-lebonyolítás érdekében fontos, hogy az adatok figyelmesen és pontosan legyenek megadva! Pontatlan, hiányos adatokkal történő megrendelést, valamint postafiókra kért megrendelést nem áll módunkban elfogadni, azt tárgytalannak tekintjük. Telefonos visszaigazolást csak külön kérésre, illetve a szállítás valamilyen akadálya miatt kezdeményezünk.

A témában felmerülő esetleges kérdést, reklamációt vagy észrevételt az dld@pitoncaraudio.hu e-mail címre várunk.

Adatvédelmi tájékoztató

Az adatkezeléssel kapcsolatos fogalmak

Érintett: Bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;
Személyes Adat: Az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;
Hozzájárulás: Az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;
Tiltakozás: Az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri;
Adatkezelő: Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre  (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;
Adatkezelés: Az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;
Adattovábbítás: Az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;
Nyilvánosságra Hozatal: Az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;
Adattörlés: Az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;
Adatmegjelölés: Az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;
Adatzárolás: Az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;
Adatmegsemmisítés: Az adatot tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
Adatfeldolgozás: Az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik;
Adatfeldolgozó: Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is - adatok feldolgozását végzi;
Adatállomány: Az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;
Harmadik Személy: Olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;
EGT-Állam: Az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával azonos jogállást élvez;
Harmadik Ország: Minden olyan állam, amely nem EGT-állam;
Adatvédelmi Incidens: Személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.

Az adatkezelő neve Ronin-Go Kft. adószáma 13675495-2-43, székhelye 1194 Budapest, Rögös utca 22. telefon +3620 221 4599 , e-mail cím dld@pitoncaraudio.hu.
Az adatkezelés jogalapja
az érintett önkéntes hozzájárulása. 
Weboldalunkkal kapcsolatos adatkezelésünk azt érinti, aki webáruházunkban regisztrál, rendelést ad le, vagy kérdést tesz fel weboldalunkon keresztül.

Időpont kérés

Az adatkezelés célja, hogy időpontot kaphasson az időpont kérő.
A kezelt adatok köre a telefonszám, az időpont kérés időpontja, az elvégzendő feladat megnevezése.
Az időpont kérés adatait nem tároljuk online adatbázisban. Erről e-mailt kapunk. Az e-maileket 5 évig megőrizzük. Kérésére korábbi időpontban is töröröljük. Ezt a dld@pitoncaraudio.hu címen kérheti.

Regisztráció

Az adatkezelés célja a vásárlás lehetővé tétele, a vevő azonosítása, elkülönítése más vevőktől.
A kezelt adatok köre
a felhasználó által megadott e-mail cím jelszó, telefonszám, számlázási név, számlázási cím, szállítási név, szállítási cím, ip cím.
Az adatkezelés időtartama amíg az érintett nem törli a regisztrációját.
A regisztrált felhasználó adathordozhatósághoz való jogát belépést követően az 'adataim' menüpontban tudja évényesíteni. Itt az 'Adataim letöltése'gombra kattintva elkészítheti a fájlt és az 'Adataim letölése' szövegre kattintva letöltheti a regisztrációnál megadott adatait TXT formátumban.

Rendelés

Az adatkezelés célja a vásárlás lehetővé tétele, a vevő azonosítása, elkülönítése más vevőktől. A számlaírás és a rendelés lebonyolítása, szükség esetén kapcsolatfelvétel a vevővel.
A kezelt adatok köre a regisztrációs adatok, a választott termékek megnevezése és leírása, mennyiséggel árral, a rendelés azonosítója, időpontja, szállítás módja, vevő által írt megjegyzés.
Rendelése adatait a rendeléstől számított 1 év múlva töröljük.
Házhozszállítás választása esetén a GLS futárszolgálatnak átadjuk a vevő szállítási címét, szállítási nevét, telefonszámát és a számla végösszegét. Az adatkezelésükről a GLS oldalán olvashat. A Magyar Posta Zrt. választása esetén adatkezelésükről a posta.hu oldalon tájékozódhat.

Termékkel kapcsolatos kérdés

Az adatkezelés célja a kérdés megválaszolása.
A kezelt adatok köre az e-mail cím és a választott termék kóddal, leírással, árral és a feltett kérdés.
Termékkel kapcsolatos kérdés küldése esetén nem tároljuk az adatokat adatbázisban. E-mailben kapunk ezekről értesítőt. Az e-maileket 5 évig őrizzük.

Napló file bejegyzések

Az adatkezelés célja a weboldal látogatottságának mérése, annak megállapítása, hogy milyen időszakban, milyen hivatkozással érkeznek látogatók az oldalra.
A kezelt adatok köre az IP cím, a látogató által használt böngésző típusa, az operációs rendszer, az internet szolgáltató neve, dátum/ idő bélyegző, hivatkozó és kilépő oldalak címe, kattintások száma a látogatás alatt. Az IP cím és a hasonló információk nem köthetőek semmiféle személyes információhoz.
Ezeket az adatokat a szerver 2 évig tárolja.

Cookie kezelésünk

A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küld weboldalunk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz.
Az adatkezelés célja
a felhasználók azonosítása, egymástól való megkülönböztetése, a felhasználók aktuális munkamenetének azonosítása, az annak során megadott adatok tárolása, az adatvesztés megakadályozása, a felhasználók azonosítása, annak a ténynek a rögzítése, hogy a látogató bezárta az üzenet ablakot, vagy a cookie-kra figyelmezető ablakot.
A kezelt adatok köre azonosítószám, dátum, időpont, valamint az előzőleg meglátogatott oldal.
Az adatkezelés időtartama a munkamenet lezárultáig, az üzenet ablakra vonatkozó beállítás 7 napig a cooki-kra figyelmeztető ablak beállítás 30 napig.

A Google cookie kezelése

Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Analytics rendszerén keresztül történik. A Google, ezen cookie-k segítségével tárolja, ha a látogató korábban már látogatást tett webhelyünkön, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a látogató részére külső szolgáltatók internetes webhelyein. A látogató a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. Elérhetőségük: www.google.com/analytics. Amennyiben a látogató nem szeretné, hogy a Google Analytics a fenti adatokat az ismertetett módon és céllal mérje, telepítse böngészőjébe az ezt blokkoló kiegészítőt.

A legtöbb böngésző menüsorában található „Súgó” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

hogyan lehet letiltani a cookie-kat,
hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy
hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy
hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

Az Érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogai

Az Érintettek jogosultak személyes adataikról tájékoztatást, helyesbítést, törlést vagy zárolást kérni.
Tájékoztatáskérés
Az Érintettek tájékoztatást kérhetnek az Érintett által átadott és az adatkezelő által kezelt személyes adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – személyes adataik továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. A tájékoztatás iránti kérelmet – az Érintettek adatai biztonsága érdekében írásban a fent szereplő adatkezelő személy elérhetősége egyikén (emailben a megfelelő azonosító adatok megadásával) van lehetőség az adatkezelő részére megküldeni. Az adatkezelő a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 30 napon belül írásban, közérthető módon megadja a tájékoztatást az Érintett által megadott címre.
Helyesbítés
Amennyiben az Érintett jelzi (a pontosított személyes adat egyidejű megadásával) az adatkezelő felé, hogy a kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg vagy az adatkezelő egyéb úton tudomást szerez a személyes adatok hibájáról és a helyes adatokról, akkor a személyes adatot az adatkezelő helyesbíti. A helyesbítésről illetve a helyesbítésre vonatkozó kérelmének elutasításáról az adatkezelő értesíti az Érintettet.
Törlés („elfeledtetéshez való jog”)
Az Érintett jogosult kérni az Érintett által megadott személyes adatainak törlését, az adatkezelő pedig köteles indokolatlan késedelem nélkül törölni az Érintettre vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:
 Nincs szükség már a személyes adatokra abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték
 Az Érintett visszavonja az adatkelezés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja
 Az Érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre
 A személyes adatok jogellenesen lettek kezelve
 Az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell az Érintett által megadott személyes adatokat.
A személyes adatok törlése nem alkalmazhatóak, amennyiben az adatkezelés szükséges:
 a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából
 a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, valamint közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából
 jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, és védelméhez.
Tiltakozás személyes adat kezelése ellen
A fentiek szerinti jogok kivételes esetekben jogszabályi rendelkezés alapján korlátozhatók, így különösen az Érintett vagy mások jogainak védelme érdekében.
Az adatkezelő az érintettek adatkezelési nyilatkozatával ellentétes adatszolgáltatást csak és kizárólag erre jogszabályban felhatalmazott szervek megkeresésére, jogszabályban meghatározott esetekben teljesít.
Adathordozhatósághoz való jog
Jogosult az Érintett a rá vonatkozó, általa az adatkelező rendelkezésére bocsátott személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapni, továbbá jogosult ezeket a kapott adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítására anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a rendelkezésére bocsátotta személyes adatait.
Jogorvoslat
Ha az Érintett úgy ítéli meg, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatos jogsérelem érte kérdéseivel, jogorvoslatért fordulhat az adatkezelőhöz a fent megadott elérhetőségeken. Továbbá ,vizsgálatot kezdeményezhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál, melynek elérhetősége: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., honlap: www.naih.hu, telefon: +36 (1)
391 1400, e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu. Valamint fordulhat közvetlenül az illetékes törvényszékhez: Fővárosi Törvényszék, Postacím: 1363 Pf. 16, vagy a 1055 Budapest, Markó u. 27., de fordulhat a lakóhelye szerinti törvényszékhez is.

Általános szerződési feltételek

Szolgáltató adatai

Cégnév: RONIN-GO Kft.
Székhely és levelezési cím: 1194 Budapest, Rögös utca 22.
Telefonszámok: +3620 221 45 70, +3620 221 4599
E-mail cím: dld@pitoncaraudio.hu
Cégjegyzékszám: 01-09-867402
Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 13675495-2-43
Weboldal: www.pitoncaraudio.hu

Általános rendelkezések

Megrendelő A kitöltött és elküldött megrendelőlapon szereplő személy, aki a megrendelés teljesítésével cégünket bízza meg. 
Szerződés tárgya A RONIN-GO Kft. webáruházban található termékek. A termékek árának változtatási jogát fenntartjuk!
A szerződés nyelve magyar.
A megrendelés módja A RONIN-GO Kft. által üzemeltetett webáruházban megrendelést feladni a www.pitoncaraudio.hu internet-címen, telefon, vagy e-mail útján lehetséges. A webáruházban regisztráció nélkül lehet vásárolni. A rendelések teljesítésére az alábbi feltételek érvényesek.
Szerződés hatálya A megrendelés visszaigazolásának időpontjától a megrendelés teljesítéséig.
Teljesítés módja Átvétel boltunkban, illetve házhozszállítás futárszolgálat segítségével .
A termék, szolgáltatás ellenértéke Az áruk ellenértéke és a szállítási költség forintban fizetendő. Amennyiben bármely hiba miatt téves ár jelenik meg a webáruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés céljából e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek. Az ár változtatás jogát fenntartjuk!
A megvásárolni kívánt termék "kosárba" gombra kattintásával a kosárba kerül, egyúttal a termék árát itt ellenőrizheti. A cégünk által kiállított számla egy példányát minden esetben a szállítással egyidejűleg, a küldeményben juttatjuk el a Megrendelőhöz.
Fizetés és szállítás A RONIN-GO Kft. által üzemeltetett webáruházban megrendelt termékeket pillanatnyilag csak és kizárólag Magyarország területén belül kézbesítjük. 
A termék megfizetéséről szóló számla egy példányát a kézbesített csomagban küldjük el Megrendelőink részére.
A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg.
A szállítás díját és kapcsolódó információkat a szállítási módja pontban talál.
Az árak bruttó árak, a 27%-os áfát tartalmazzák. A forint árfolyam ingadozás miatt az árváltozás jogát fenntartjuk! Erről e-mailben értesítjük a kedves megrendelőt szükség esetén. 
Amennyiben Cégünk a megrendelt termékek szállítására vonatkozó kötelezettségét 14 napon belül azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a Megrendelőt a megadott email címen haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Megrendelő kifejezett kérése alapján az általa megfizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Fogyasztó által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Fogyasztó által a vásárlás során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, tartalmaz-e szállítási költséget és a fizetendő összeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag arról tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Fogyasztó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és a Fogyasztó között, amennyiben az ár helyes és a megrendelt termék elérhető.
A Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
Ha a Fogyasztó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Fogyasztó értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést a Fogyasztó számára a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.
A webáruházban feltüntetett árak érvényes bruttó fogyasztói árak. Amennyiben árfolyam ingadozás, vagy bármely hiba miatt téves ár jelenik meg a webáruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés céljából e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek. Az ár változtatás jogát fenntartjuk!

Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti elállási jogát. Beszerelt termékeket nem tudunk újként visszavenni, ilyen esetekben a visszavétel értékegyeztetéssel lehetséges.
Elállási jog gyakorlásának menete
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló emailhez a mellékelt elállási nyilatkozatmintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül az alább megjelölt átvevőpont címére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. Átvevőpont a Szolgáltató székhelye. Az ezzel kapcsolatos részletes tájékoztató a Szolgálató weboldalán folyamatosan elérhető. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését.
A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Ha a Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Terméket értékesítő neve és e-mail címe, mely a vásárlást visszaigazoló e-mailben szerepel.
Alulírott(ak) kijelentem (kijelentjük), hogy gyakorlom (gyakoroljuk) elállási jogomat (jogunkat) az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében: itt jelölje meg az adott szerződés tárgyául szolgáló termék(ek) nevét
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

Jótállás

Kötelező jótállás

A vásárolt termékekre a gyártó által meghatározott garanciát vállaljuk. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Fogyasztó részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított egy éven túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.
a) 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, 
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék a Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel. Például, ha a hibát szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza) rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta, rendeltetésellenes üzembe helyezés és használat, szakszerűtlen beszerelés, beszerelési pecsét hiánya, baleset, gondatlanság, külső hatás következtében bekövetkezett rongálódás, túlterhelés, iparszerű használat, szakszerűtlen kezelés, átalakítás, jogosulatlan személy által végzett javítási kísérlet, ha a gyártási szám olvashatatlan.
A kezelési utasításban foglalt karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi. Ennek hiányából, illetve szakszerűtlen elvégzéséből eredő hibák javítási költsége a jótállási időtartamon belül is a Fogyasztót terheli.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet. Kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet. Ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Ha a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény a Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. A jótállás nem érinti a Fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Fogyasztó Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet. Az e pontokban foglalt jogosultságok a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztót illetik meg.

Önkéntes jótállás

A Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék a Fogyasztó általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli. Jelen pontban meghatározott Önkéntes jótállás kizárólag a Szolgáltató és a Polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók között kötött szerződésekre vonatkozik.

Szavatosság

Kellékszavatosság

A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
A Fogyasztó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Fogyasztó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha a Fogyasztó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Fogyasztó – választása szerint – kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
A Fogyasztó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés

A Fogyasztó a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását a Szolgáltató elérhetőségei pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. 
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Fogyasztóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára.
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a https://www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető.
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186
Bírósági eljárás. Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Időpont kérés





Az adatkezeléshez hozzájárulok

Küldés
DLD, KICX , Phantom, Titan termékek
házhoz szállítása 30.000.- felett ingyenes.
Termékeink 90%-a
raktárról, azonnal.
Főoldal| Elérhetőség| Termékek| Márkák| Házhozszállítás| Rólunk| Viszonteladók|Adatvédelem| Oldaltérkép
Autóhifi webáruház+3620 221 4599Nyitva: H-Cs 9-17:30 HU 1194 Budapest, Kispest XIX. kerület Rögös u. 22.
 
Általunk forgalmazott márkák:
CTK       DLD Acoustics       DLS       Egyéb       Kenwood       Kicx       Mecatron       Phantom       Phoenix Gold       Rockford Fosgate       ScanSpeak       Tesa       Titan      
 
 
 
PitonCarAudio
Autóhifi szaküzlet és beszerelés
Webáruház kosár
Hívás
Útvonal
Keresés