x
Nyitva tartásunk: Hétfőtől- Csütörtökig 9.00-17.30-ig. Pénteken ZÁRVA tartunk.
Autóhifi beszerelés
Autóhifi beszerelés referencia képekkel
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Daewoo
Dodge
Fiat
Ford
Hajó
Honda
Hyundai
Jaguar
Kia
Lada
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Saab
Seat
Skoda
Ssang Yong
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
Cégünk a RONIN-GO KFT. az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva,
bizalmát megőrizve a GENEREALI BIZTOSÍTÓ ZRT.-nél autónként
10 millió Ft-os teljeskörű felelősség biztosítással rendelkezik.
Vállaljuk bármely márkájú és típusú autóba autóhifi, autórádió szakszerű beszerelését, bekötését garanciával kispesti műhelyünkben.
Az árlista a 27%-os áfát nem tartalmazza.
Hozott termékek beszerelésére, szerelési garanciát vállalunk. Ilyen esetekben készülék hibákért nem vállalunk garanciát, illetve helyben nincs lehetőségünk javítani.
Minden autóhifi beszerelés más. A munkadíj több tényezőtől függ, többek között az autó márkájától, típusától és a beszerelendő eszközöktől. Pontos ajánlatért hívd most a +3620 221 4599 telefonszámot!
Általános használati útmutató és néhány jó tanács
Minden beépítésre került hangszórónak, mélynyomónak bejáratási időre van szüksége, mely kb. 20 óra. Ez idő alatt a hangszórót a megadott teljesítmény 50% - val kell használni. Ennek hiánya a hangszóró károsodásához vezethet. Pl.: Pilleszakadás, torzításból adódó - tekercs leégés, stb. melyek kizárják a garanciát.
Subwooferek (mélynyomók), hangszóró szettek esetében nagyon fontos a pontos beállítás, polaritások ellenőrzése, a teljesítmény és a frekvencia arányának helyes beállítása.
Duplatekercses hangszóróknál mind a két tekercset használni kell! Ha 4 csatornás erősítőről használjuk, ellenőrizzük, hogy a 2 tekercsre jutó teljesítmény egyforma legyen. Ha 4 Ohmos subwoofert hídkötésben használjuk, az erősítő 2 Ohmon dolgozik! 2 db 4 Ohmos subwoofer párhuzamban kötésénél a 2 db pozitív és a 2 db negatív pólust kötjük össze. Ee így 2 Ohm eredő ellenállást eredményez! FONTOS! Ha ezt kötik egy erősítőre hídban, az 1 Ohm eredő ellenállást jelent, ilyenkor csak olyan erősítőre lehet kötni, amelyiken fel van tüntetve, hogy 1 Ohm stabil!!! Ha az erősítőnek MONO kimenete van, mely 2 Ohm vagy alatti ellenállást is elbír, akkor gond nélkül beköthető az erősítőbe. HA NEM VAGYUNK BIZTOSAK ABBAN, HOGY JÓ, AMIT CSINÁLUNK, MINDENKÉPP BÍZZUK AZT SZAKEMBERRE, MELY ALAPFELTÉTELE A GARANCIÁNAK.
Erősítők: az általunk forgalmazott elektronikákat 12V- os rendszerekhez tervezték! FONTOS - Buszokban, kamionokban ellenőrizni kell bekötés esetén a feszültséget! Az erősítők bekötését csak szakember végezheti! Nagyon fontos a megfelelő kábelméret megválasztása. Az általunk javasolt kábelméretek 0,1 ofc szálminőségű kábelekre vonatkoznak. 120W RMS-ig 8-as, 120-200W RMS között 13-as, 200W RMS felett 21-es tápkábel javasolt, ha 5 méter távolságban helyezzük el az erősítőt. Beszereléskor kötelező a tápkábelt biztosítani, melyet az akkumulátortól 30 cm-en belül kell elhelyezni! A biztosíték az erősítőben elhelyezett érték 1,4 szerese legyen, kivéve, ha az erősítő külön biztosítást igényel, ilyenkor be kell tartani a gyártó előírását.
A negatív kábel ugyanolyan fontos, mint a pozitív kábel. A két kábel méretének meg kell egyeznie.
A csatlakozási pontokat mindig ellenőrizni kell, a csatlakozók nem mozoghatnak, fixen kell állniuk. A tápkábeleken, hangszórókábeleken használt körsarukat, táp- és hangszóróvillákat mindig be kell forrasztani!
A rendszert üzembe helyezés előtt mindig ellenőrizzük át.
Ha az erősítő működik, üzem közben zöld led világít.
Ha piros a led az erősítő kikapcsolt. Ez lehet túlmelegedés, torzítás, rövidzárlat, rossz- zárlatossá vált hangszóró, túlzott áramesés miatt. A rendszert kapcsoljuk ki, áramtalanítsunk, majd keressünk fel SZAKEMBERT a probléma megoldására!
És akkor néhány jó tanács
Télen, hideg időben a bekapcsolást követően, hagyjunk időt a rendszer bemelegedésének. Utána növeljük a teljesítményt 40 % fölé.
Nyáron hagyjunk helyet az erősítőnek. Ha a csomagtartó kapacitását maximálisan kihasználjuk, az erősítő túlmelegedhet és a hő védelem bekapcsol.
Hifit csak járó motornál használjunk huzamosabb ideig, ha csak megmutatjuk, lehetőleg akkor is indítsuk be a motort.
Ha nem járattuk a motort, csak halkan hallgattuk a zenét az autó indítása előtt kapcsoljuk ki a rendszert.
Ahhoz, hogy egy hifi rendszer hosszú ideig jól működjön, szükség van arra, hogy a felhasználó belássa rendszerének határait és azon belül használja azt.
NAGYON FONTOS: tapasztalatink alapján a legtöbb probléma a nem megfelelő tápellátásból adódik. Ennek ellenére, ha valaki be is tartja, hogy jó kábellel - jól szerelve, még mindig tönkre mehet a rendszere. Ennek oka: a választott zenék nem egyforma jelszinttel vannak felvéve, ezért az egyik zeneszám 20-as hangerőn 0,3 V-os áramesés mellett az erősítő kiad 50 W RMS-t, míg egy másik jobb minőségű felvételnél, ugyanakkora hangerőn már 0,5 V áramesés mellett már 65 W RMS-re nő ez a szám. Tehát az 50 W RMS-t bíró szettünk látja kárát. A maximum áramesés 0,7 V lehet! Ezért nagyon fontos, hogy szakember állítsa be a rendszert, Ő meg fogja mutatni a rendszer tűréshatárait.
|