x
Nyitva tartásunk: Hétfőtől- Csütörtökig 9.00-17.30-ig. Pénteken ZÁRVA tartunk. Várjuk VISZONTELADÓK, BESZERELŐK, AUTÓÉPÍTŐK, AUTÓFELÚJÍTÓK jelentkezését minőségi autóhifi, valamint zaj szigetelők beépítésére, forgalmazására az ország egész területéről. +36 20 2214599.
Magyar dB Kupa
Magyar dB kupa állomásai
2010.04.10. Dombóvár
2010.05.08. Hatvan
2010.06.26. Magyar dB-Kupa III.forduló Sárbogárd.
Magyar DBKUPA eredmények
Gyöngyös dB-Kupa eredmények 2010
Amatőr A |
Max.dB |
Pontszám |
1, |
147,6 |
Zsöde |
145,5 |
10 |
2, |
146,4 |
Paulovics Norbert |
146,4 |
9 |
3, |
143,2 |
Baráth Sándor |
143,2 |
8 |
4, |
144,4 |
Vitál Norbert |
144,4 |
7 |
|
|
|
|
|
Amatőr B |
|
|
1, |
144,2 |
Héring Zoltán |
143,4 |
10 |
|
|
|
|
|
Profi A |
|
|
1, |
151,5 |
Con Blade |
151,5 |
10 |
2, |
150,8 |
Fekete Péter Woofer |
147,8 |
9 |
3, |
148,4 |
Vincze Péter |
148,4 |
8 |
4, |
142,0 |
Bögér Balázs |
142,0 |
7 |
|
|
|
|
|
Profi B |
|
|
1, |
152,5 |
Kiss Gergely |
151,7 |
10 |
|
|
|
|
|
Open |
|
|
1, |
157,9 |
Boci |
155,4 |
10 |
|
|
|
|
|
Top Ten Competitors
-------------------
1, 157,9 Boci
2, 152,5 Kiss Gergely
3, 151,5 Con Blade
4, 150,8 Fekete Péter Woofer
5, 148,4 Vincze Péter
6, 147,6 Zsöde
7, 146,4 Paulovics Norbert
8, 144,8 Baráth Sándor
9, 144,4 Vitál Norbert
10, 144,2 Héring Zoltán
Amatőr A |
Max.dB |
Pontszám |
1, |
146,0 |
Paulovics Norbert |
146,0 |
10 |
2, |
144,5 |
Baráth Sándor |
144,5 |
9 |
3, |
143,2 |
Vitál Norbert |
143,2 |
8 |
|
|
|
|
|
Amatőr B |
|
|
1, |
150,1 |
Csorba Zoltán |
150,0 |
10 |
2, |
147,5 |
Héring Zoli |
147,5 |
9 |
|
|
|
|
|
Open |
|
|
1, |
156,7 |
Boci |
156,7 |
10 |
|
|
|
|
|
Amatőr A |
Max.dB |
Pontszám |
1, |
145,7 |
Nagy Dezső |
145,7 |
10 |
2, |
145,4 |
Paulovics Norbert |
145,5 |
9 |
3, |
145,0 |
Berndár András |
145,8 |
8 |
4, |
145,4 |
Baráth Sándor |
145,5 |
7 |
5, |
144,0 |
Kempf Viktor |
144,0 |
6 |
6, |
142,2 |
Vitál Norbert |
142,2 |
5 |
|
|
|
|
|
Amatőr B |
|
|
1, |
150,2 |
Csorba Zoltán |
150,2 |
10 |
2, |
148,5 |
Héring Zoli |
148,5 |
9 |
|
|
|
|
|
Haladó A |
|
|
1, |
151,5 |
Fekete Péter |
151,2 |
10 |
2, |
148,3 |
Urbán István |
148,9 |
9 |
3, |
139,8 |
Juhász Márk |
139,8 |
8 |
|
|
|
|
|
Haladó B |
|
|
1, |
150,8 |
Kiss Gergely |
150,8 |
10 |
|
|
|
|
|
Open |
|
|
1, |
154,0 |
Weil Gábor |
154,0 |
10 |
2, |
148,7 |
Boci |
150,9 |
9 |
3, |
149,5 |
Láncz János |
149,5 |
8 |
|
|
|
|
|
Amatőr A |
Max.dB |
Pontszám |
1, |
146,1 |
Nagy Dezső |
146,5 |
10 |
2, |
143,6 |
Baráth Sándor |
143,6 |
9 |
3, |
142,5 |
Vitál Norbert |
142,5 |
8 |
4, |
142,4 |
Krempf Viktor |
142,4 |
7 |
|
|
|
|
|
Amatőr B |
|
|
1, |
149,3 |
Csorba Zoltán |
149,3 |
10 |
2, |
149,0 |
Süveges Zoltán |
149,0 |
9 |
3, |
148,1 |
Héring Zoli |
148,1 |
8 |
|
|
|
|
|
Haladó A |
|
|
1, |
150,5 |
ConBlade |
150,7 |
10 |
2, |
149,9 |
Urbán István |
149,9 |
9 |
3, |
149,0 |
Fekete Péter |
149,4 |
8 |
Haladó B |
|
|
1, |
154,1 |
Kis Gergő |
154,1 |
10 |
|
|
|
|
|
Open |
|
|
1, |
153,3 |
Boci |
153,3 |
10 |
2, |
153,2 |
Weil Gábor |
153,3 |
9 |
DBKUPA Winners Dombóvár
Amatőr A |
Max.dB |
Pontszám |
1, |
146,3 |
Nagy Dezső |
146,3 |
10 |
2, |
145,7 |
Berndár András |
146,2 |
9 |
3, |
143,8 |
Baráth Sándor |
143,8 |
8 |
4, |
137,7 |
Vitál Norbert |
138,0 |
7 |
|
|
|
|
|
Amatőr B |
|
|
1, |
148,9 |
Csorba Zoltán |
148,9 |
10 |
2, |
147,6 |
Héring Zoli |
148,9 |
9 |
3, |
147,4 |
Süveges Zoltán |
148,2 |
8 |
4, |
144,2 |
Holczmann Zsolt |
146,1 |
7 |
|
|
|
|
|
Haladó A |
|
|
1, |
150,3 |
Urbán István |
150,3 |
10 |
|
|
|
|
|
Haladó B |
|
|
1, |
154,2 |
Kis Gergő |
154,2 |
10 |
2, |
150,5 |
Szép János |
150,5 |
9 |
|
|
|
|
|
Open |
|
|
1, |
153,5 |
Boci |
153,5 |
10 |
2, |
151,8 |
Szemlics Szilárd |
151,8 |
9 |
3, |
152,4 |
Weil Gábor |
153 |
8 |
4, |
151,4 |
Láncz János |
151,4 |
7 |
5, |
144,7 |
Markó Zsolt |
145,7 |
6 |
6, |
137,9 |
Bakondi Zoltán (MCA) |
138,5 |
5 |
Szabályainkat
észrevételeitek alapján módosítottuk!
Tisztelt
Versenyzők és Versenyző jelöltek!
A Piton Car Audio és a Fusion 2010-ben is
megrendezi a IV. Magyar dB-Kupát!
Akik már régebben is részt vettek a dB-Kupa autó show valamelyik fordulóján,azok számára nem lesz ismeretlen a többieknek az alábbiak lehetnek irányadóak az autók megépítésére nézve.
A hangnyomás-versenyre nézve az itt leírtak számítanak kizárólag!
Terveink szerint 5-6 fordulóból áll majd a sorozat áprilistól októberig
(augusztus pihenő),melynek a végén Magyar Bajnokot hírdetünk a tradíció szerint.
Amint a pontos időpontok és a helyszínek megvannak,azokat a versenynaptárban megtaláljátok a honlapjainkon.
A terveink szerint az egyéb autós rendezvénnyel együtt bonyolított versenyeken
a dB-Kupával párhuzamosan indítunk egy nem kieséses
rendszerű versenyt,kizárólag a dB-Kupában nem induló,utcai rendszerrel rendelkező érdeklődők részére.
Segítségért bátran forduljatok hozzánk,akár régi,akár
új versenyzők vagytok!
A Magyar dB-Kupa egy kieséses hangnyomás verseny,melyben a
Versenyzők egymás ellen versenyeznek,hogy eldöntsék kinek van a leghangosabb autóhifi-rendszere.Ez a Magyar dB-Kupa versenysorozat alapja.
A Magyar dB-Kupa a legmesszemenőbben igyekszik
biztosítani,hogy a Magyar dB-Kupán a versenyzéshez való szabályok a lehető legvilágosabbak legyenek.Ennek ellenére még így is lesz olyan
alkalom,amikor egy sajátos alkalmazás,vagy berendezés e szabályok hatáskörén
kívül esik.Ilyen alkalmakkor a Főbíró felelőssége
eldönteni,hogy vajon a kérdéses esemény megfelel-e a Magyar dB-Kupa szellemének.
Mint Versenyző az Ön felelőssége megérteni e szabályzatban található
szabályokat és elfogadni minden döntést,amit a Főbíró
hoz.
Ami az általános kiegészítésben illetve a szabályzatban nincsen meghatározva azokat nem lehet módosítani,alkalmazni. A
versenyzők a nevezéssel elfogadottnak tekintik,hogy minden esetben a Bírák döntése az elfogadott!
Kiegészítés
a kategóriákhoz:
-Kizárólag a kereskedelmi forgalomban bizonyíthatóan
kapható,szériában gyártott termékek vehetnek részt a versenyben.Egyedileg átalakított,fabrikált termékek nem
jogosultak a versenyzésre!
-forgalmazók,beszerelők,importőrök
nem indulhatnak a kezdő kategóriákban!
-a mérés alatt az autó motorja járhat! Max fordulat:2000/perc
-az utastér módosítása csak minimális mértékben
engedélyezett!
-az autó minden gyári belső tartozékának a helyén
kell maradnia(ülés, napellenző, műszerfal, FEJTÁMLÁK, gyári
szőnyegek)!
-hangszigelni lehet az autót,de üregeket nem lehet kifújni Pur-habbal!
-a mérés alatt a hátsó ülés alsó lapja nem,a támlák viszont mozgathatóak,de a háttámlát a mérés előtt
a bírónak vissza kell tudni állítani.Tehát a
mélynyomó láda nem lóghat az utastérbe!
-a mélynyomó láda csak az autó kalaptartó-szintjéig
érhet az amatőr kategóriákban!
-maximális feszültség:14 volt mérés közben!
-a versenyzők 20-50 Hz közötti frekvencia
tartományban mérhetnek!
-a mérés időtartama 30mp,ezalatt az ajtók nem nyithatóak ki! Aki kinyitja,automatikusan kizárjuk!
-a fejegység az összes kategóriában kivezetékelhető
-140 dB-felett nem ajánlott az autóban tartózkodni,kívülről kell vezérelni,vagy fülvédőt viselni!
-egy versenyző egy autóval egy kategóriában indulhat
az adott versenyen
-a versenyeken az autók felszerelései nem csere-berélhetőek,etikai szempontok miatt
-elromlott hangszórót és erősítőt lehet
cserélni,amennyiben belefér a kategóriába.A cseréről a Bírókat előre kell értesíteni,mivel az autót újra át kell venni!
Kategóriák,szabályok
Amatőr-A
Ebben a
kategóriában beszerelők és forgalmazók,valamint a
náluk dolgozók nem indulhatnak.
RMS.610 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában csak 1x4, 2x4, 2x2, 2x1 Ohmos hangszórók indulhatnak!!!
25cm sub-1db,30cm sub-1db,erősítő-1db.
Láda és erősítő a csomagtartóban elhelyezve,kalaptartó magasság alatt,1db akkumulátor,gyári helyen12volt,kondi max 1Farád
Biztosíték használata kötelező max.80 amper az akkumulátortól max 30cm tavolságra elhelyezve!
A Subládában a reflexcső mérete nincs korlátozva.
Az autó kárpítjai,fejtámlái,ülései
a gyári helyen,támlák dönthetőek,de a hátsó ülőlap fix.
Amatőr-B
Ebben a
kategóriában beszerelők és forgalmazók,valamint a
náluk dolgozók nem indulhatnak.
RMS.1600 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában csak 1x4, 2x4, 2x2, 2x1 Ohmos hangszórók indulhatnak!
25cm sub-2db,30cm sub-2db,40cm-1db.
Láda és erősítő a csomagtartóban elhelyezve,kalaptartó magasság alatt,1db akkumulátor,gyári helyen12volt,kondi max 2Farád
Biztosíték használata kötelező max.150 amper!
A Subládában a reflexcső mérete nincs korlátozva.
Az autó kárpítjai,fejtámlái,ülései
a gyári helyen,támlák dönthetőek,de a hátsó ülőlap fix.
Haladó-A
Ebben a
kategóriában bárki indulhat,amatőr és
beszerelő,forgalmazó is.
RMS.2000 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában a hangszóró impedancia nincs megkötve,de maximum dupla
tekercses lehet!
25cm sub-2db,30cm sub-2db,40cm sub-1db
A teljes autóhifi rendszernek a "B" oszlop mögött kell elhelyezkednie.Az autó "B" oszlop előtti területét átalakítani nem lehet,kivéve ajtópanel.A csomagtartóban a kalaptartó magasság nem számít
a hátsó ülés kiszerelhető,viszont az autóban a kárpítoknak(ajtó,tető
stb.)a helyükön kell lenniük. 1db akkumulátor,gyári helyen 12volt + 1db
"B" oszlop mögött,kondi max 2Farád
A Subládában a reflexcső mérete
nincs szabályozva!
Az autó kárpítjai, első fejtámlái,ülései a gyári helyen.
Haladó-B
Ebben a kategóriában bárki
indulhat,amatőr és beszerelő,forgalmazó is.
RMS.6000 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában a hangszóró impedancia nincs megkötve,de maximum dupla
tekercses lehet!
25cm sub-4db,30cm sub-4db,40cm sub-2db
A teljes autóhifi rendszernek a "B" oszlop mögött kell elhelyezkednie.Az autó "B" oszlop előtti területét átalakítani nem lehet,kivéve ajtópanel.A csomagtartóban a kalaptartó magasság nem számít
a hátsó ülés kiszerelhető,viszont az autóban a kárpítoknak(ajtó,tető
stb.)a helyükön kell lenniük. 1db akkumulátor,gyári helyen 12volt + 2db
"B" oszlop mögött,kondi max 2Farád
A Subládában a reflexcső
mérete nincs szabályozva!
Az autó kárpítjai, első fejtámlái,ülései a gyári helyen.
Open
Ebben a
kategóriában bárki indulhat,aki az előző kategóriákba
nem fért bele.
Monster
2010-ben nem indítjuk a Monster kategóriát.
Szeretettel
várunk Mindenkit! Jó versenyzést kívánunk!
Piton Car Audio
Fusion
MAGYAR dB-KUPA 2010
UTCAI-SOROZAT
Ez a sorozat
azoknak az érdeklődőknek,leendő Versenyzőknek lett
kitalálva,akik szívesen kipróbálnák az autójukba épített rendszerüket,de nem
akarnak a Profi Versenyzőkkel megmérkőzni. Amolyan kedvcsináló kategóriák egyszerű,utcai széria,kisebb teljesítményű hangrendszerek számára.Zenével vagy az általunk adott frekvencialemezzel
történik a mérés. Ebben a sorozatban nem kieséses rendszerben működik a
mérés,hanem két mért eredményből a jobb számít.A kategóriákba való besorolásnál a Bírók
szakértelme,tapasztalata felülbírálhatja a szabályokat esetenként.
Utcai-1 25cm sub-1db,30cm sub-1db,erősítő-1db 300watt csomagtartóban elhelyezve
kalaptartó magasság alatt. A hátsó üléstámla dönthető.
Utcai-2 25cm sub-2db,30cm sub-2db,erősítő-1db 600watt csomagtartóban elhelyezve
kalaptartó magasság alatt. A hátsó üléstámla dönthető.
Utcai-open Mindenki,aki nem fér az előző két
kategóriába,itt indulhat.
Szeretettel
várunk Mindenkit! Jó versenyzést kívánunk!
Piton Car Audio
Fusion
|